تلاقی تولید و تنوع

چاپ هات فویل چیست؟کاربرد طلاکوب ها را بدانید

زیبایی طلا کوب ها برای هر محصول

چاپ هات فویل چیست؟

 این نوع چاپ می‌تواند به صورت دستی یا با دستگاه انجام شود. این تکنیک سبکی از مهر زنی با استفاده از هات فویل یاهمان فویل داغ است .که با استفاده از دستگاه پنوماتیک انجام می‌شود. برخی از ماشین‌های دستی هم وجود دارد که  برای فویل کردن کارهای کم حجم مثل کتاب‌های کوچک یا برگه ها و کارت ویزیت ها مناسب هستند. ماشین‌های پنوماتیک برای فویل کردن کارهای با حجم بالاتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. چاپخانه‌های کوچک معمولاً از ماشین‌های دستی برای فویل کردن استفاده می‌کنند؛ اما برای پروژه های بزرگ و تعداد زیاد به چاپخانه‌های بزرگ و متخصصان این زمینه مراجعه می‌کنند.

فرایند فویلینگ برای هر دو ماشین یکسان اتفاق می افتد به این صورت که: ابتدا طرح مورد نظر که باید فویل شود روی یک قالب فلزی حک می‌شود، سپس قالب فویلینگ گرم می‌شود و فویل روی آن قرار می‌گیرد. بعد قالب روی سطح کاغذ یا ماده دیگری که باید فویل شود فشار داده می‌شود. در نهایت فویل با طرح مورد نظر روی سطح چسبیده و محصول نهایی چاپ می‌شود. 

 هات فویل ها انواع رنگ های متنوع و طرح های مختلفی دارند که پر استفاده ترین و محبوب ترین آن ها طلاکوب ، نقره کوب ، مس کوب و گاها هولگرامی ها هستند.

در تمامی این فویل ها مراحل چاپ یکی است و همه فویل ها در هر رنگی که باشند با فشار دستگاه و حرارت روی جنس مورد نظر چاپ می شوند.

 

چرا طلاکوب ؟

طلاکوب نام رنگ فویلی است که ما در خدمات ویلا مقوا استفاده می کنیم.این فویل ها رنگ بندی های بسیار متنوعی دارند مانند :آبی ،سبز،قرمز،بنفش، مشکی و…. که پر طرفدار ترین این رنگ ها رنگ طلایی است رنگ طلایی به دلیل براق بودنش جلوه بسیار زیبایی روی محصول شما ایجاد می کند که این محصول هر نوع جنس ورق مقوایی یا هر نوع ماده دیگیری میتواند باشد.

رنگ های پر طرفدار هات فویل ها در ویلا مقوا

نمونه طلاکوب های ویلا مقوا

اسکرول به بالا

لطفاً فرم زیر را پر و ارسال کنید.

سوابق کاری خود را بارگذاری بفرمایید: